diumenge, 21 d’octubre del 2012

un blog que he descobert i m'ha fascinat!

Fa uns dies, no recordo com, vaig descobrir un blog genial. És ben bé el tipus de blog que m'agradaria fer. Tant pel què fa als continguts que ensenyen, com el disseny en general....per mi s'ha convertit en un d'aquells blogs de visita obligatòria i de referent... espero que algún dia us pugui anunciar que marialitats cambia d'aparença!

Una de les iniciatives que ens proposen és realitzar un projecte de costura comú. Elles l'han batejat com a SAL ("sewing along"). Nomès has d'enviar un correu i t'envien les instruccions, de manera que vàries persones a la vegada cusen i creen el mateix projecte, i un cop finalitzat em d'enviar les fotos per adonar-nos que a partir d'un mateix patró surten diferents creacions!

I el blog en qüestió és sweet sixteen craft store. Espero que el disfruteu!

Jo mentrestant us deixo unes fotos del projecte que ens ha tocat cosir aquest mes d'octubre... per cert, fàcil, fàcil si ja tens nocions de custura. Es tractava d'una funda (de mòbil, table, ebook...). Jo he fet una funda pel meu mòbil i l'he complementat amb un clauer! Què us sembla?




I recordeu... si voleu fer algún encàrreg mrocaribera@telefonica.net - marialitats@gmail.com - 679542781

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada