dijous, 8 d’abril del 2021

REEMPRENC EL BLOG!

Sí, i estic molt emocionada. M'hi he vist empesa gràcies als estudis de Doble Grau de magistèri que estic cursant. Enguany curso l'asignatura de TIC on, en una activitat de classe, ens demanen que creem i dissenyem un blog. En el meu cas, ja el tinc de fa uns anys, però lementablement el tinc una mica abandonat. És per això que m'he decidit a recuperar-lo.

En l'activitat se'ns demana que creem cinc entrades relacionades amb recursos digitals que siguin edients per aplicar a l'aula. 

Com molts de vosaltres sabeu, sóc pedagoga teatral, no tant de titulació (perquè no existeix aquesta titulació oficialment), si no de vocació. M'encanta crear material, recursos, idees, activitats relacionades amb el teatre i la seva potencialitat en quan a metodologia educativa i d'aprenentatge. El meu objectiu no és formar futurs actors i actrius, que si sorgeix, em sembla estupendu, si no que es tracta d'utilitzar el teatre i tot el que ens aporta per treballar els continguts curriculars, tant d'infantil com de primària.

En aquest cas, em centraré en l'etapa de primària ja que és la que més he treballat, i la meva intenció és centrar-me en recursos digitals relacionats amb les arts escèniques. A veure què surt!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada