dimarts, 9 d’octubre del 2012

Marta, el meu orgull.

En una de les entrades anteriors, us explicava que vaig anar a Scrapterapia Party amb la meva filla, la Marta.  Doncs bé, avui m'ha vingut de gust compartir amb vosaltres un dels treballs que ha fet del qual tant ella com jo ens sentim molt orgulloses. Per una banda perqué el va fer tot ella soleta, i ben soleta...bé amb l'ajuda de la Toñy!! I per una altra banda perqué li va regalar a algú molt especial, el seu pare que aquest setembre a fet 40 anys.

Tot, des de triar el color de la tintes, les màscares a les quals hi va aplicar el gesso, la foto, els bontons, la cinta, TOT, ho va triar ella sola... i per mi el resultat ESPECTACULAR! (bé, què he de dir, sóc la seva mare...jejejejeje)

Espero que us agradi.










3 comentaris:

  1. Pues la verdad es que es espectacular!! un resultado magnifico!! se ve que viene de familia :) un beso,
    celia

    ResponElimina
  2. M'encanta, Maria!! Quina nevoda més artista que tinc! :D

    ResponElimina
  3. Ostres María, emociona!!!!
    És precios, l'altre dia el vaig veure a casa vostra i poc em podia imaginar que l'havia fet una noieta de 7 anys!!!
    Brutal!

    ResponElimina