diumenge, 18 d’abril del 2021

Projeccions

Per a l'entrada i consell d'avui, us vull parlar d'un altre programa que faig servir per a les meves classes de teatre. Bé, en aquesta ocasió és més aviat per les mostres de final de curs o de projecte. 

Normalment quan en un grup finalitzem un projecte o s'acaba el curs, oferim una escenificació per mostrar a un públic tot allò que hem après. 

Amb els anys m'he anat professionalitzant a l'hora de crear escenografies, i he creat el meu propi estil, minimalista i amb projeccions d'imatges que en moltes ocasions s'han treballat a l'aula. Des de dibuixos que han fet els nanos, fins a fotografies d'escenes o paisatges que han buscat, creat, i reproduït com a exercici de classe.

Tot això és per dir-vos que a l'hora de presentar aquest treball en forma de decorat, o faig normalment amb el programa POWER POINT 


Aquest, és un programa desenvolupant per l'empresa  Microsoft l'empresa per sistemes operatius Windows i Mac Os. Normalment va integrat al paquet ofimàtic "Microsoft Office". És un programa de presentacions amb imatges en format de diapositiva, i text esquematitzat, que es fa servir en molts camps, empresarial, educació, artístic, etc. Té moltes possibilitats ja que permet inserir música, molt adient en un context artístic teatral, com donar algun tipus de moviment a les imatges. 

Fa uns parell o tres de cursos, a l'escola dels meus fills, vaig utilitzar aquesta eina per la posada en escena de la cantata del "Petit Príncep". Us deixo el resultat perquè us en feu una idea.











Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada